Gyakran ismételt kérdések - GYIK
- A házhoz szállítás mely területekre vonatkozik?
- Személyes átvételre van lehetőség?
- Van lehetőség egyéb csomagátvételi módokra is?
- A fizetés milyen módon történik?
- Mi a csomag kiszállítás menete?
- A kosárba tesz gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki" Ez mit jelent?
- Milyen módon adhatom le a rendelésem (e-mailen, személyesen)?
- Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?
- Az árak tartalmazzák az Áfát?
- Mi a rendelés visszaigazolás menete?
- Bankkártyával tudok fizetni?
1. A házhoz szállítás mely területekre vonatkozik?
A termékeket Magyarország egész területén kiszállítjuk (MPL, GLS, Cs-Sprint futárcégek által).
2. Személyes átvételre van lehetőség?
Igen, a webáruházunkban megrendelt termékeket személyesen is átveheti az üzletünkben. A személyes átvételre nyitvatartási időben van lehetőség.
A rendelés személyes átvétele esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van módja.
Címünk: 1162. Budapest, Marcell utca 3.
3. Van lehetőség egyéb csomagátvételi módokra is?
Igen, a megrendelését kérheti: csomagautomatába, csomagpontra, Posta pontra (MPL, GLS).
4. A fizetés milyen módon történik?
A webáruház vásárlási folyamata közben 5 féle fizetési módot választhat, az átvételi mód függvényében.
- Utánvétes fizetés (készpénzzel vagy bankkártyával átvételkor)
- Bankkártyás fizetés (a rendelés végén interneten)
- Banki átutalás
- Készpénzes fizetés (személyesen az üzletünkben)
- Bankkártyás fizetés (személyesen az üzletünkben)
5. Mi a csomag kiszállítás menete?
A futár az első zárható ajtóig kézbesíti a küldeményt (kertes ház/családi ház esetében a kert kapu, társasház esetében a társasház bejárati ajtó/kaputelefon/lépcsőházi ajtó).
A csomagot a futár munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki a rendelésedben megadott címre.
MPL futárszolgálat (Magyar Posta Logisztika):
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mail értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár postai értesítést hagy, és a megadott címhez legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol akár a következő munkanapon már át tudja venni. A postára minden esetben vigye magával a kapott értesítő szelvényt, illetve személyi azonosító okmányát.
A küldeményt átveheti az értesítés keltét követő munkanaptól számított 5 munkanapon belül.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés.
A nyomon követési kódot az MPL által küldött SMS-ben találja meg.
MPL futárszolgálat telefonos Ügyfélszolgálata: 06-1-767-82-82
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mail értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár postai értesítést hagy, és a megadott címhez legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol akár a következő munkanapon már át tudja venni. A postára minden esetben vigye magával a kapott értesítő szelvényt, illetve személyi azonosító okmányát.
A küldeményt átveheti az értesítés keltét követő munkanaptól számított 5 munkanapon belül.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés.
A nyomon követési kódot az MPL által küldött SMS-ben találja meg.
MPL futárszolgálat telefonos Ügyfélszolgálata: 06-1-767-82-82
CS-Sprint futárszolgálat:
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mailben értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nem tartózkodik a helyszínen, akkor a futár felhívja, hogy egyeztessenek az átvételről. Következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor sincs a címnél, a futár újra felhívja Önt.
Ha a második csomagátadás is meghiúsul, a rendelése sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a raktárunkba.
CS-Sprint telefonos ügyfélszolgálata: 06-20-293-99-99
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mailben értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nem tartózkodik a helyszínen, akkor a futár felhívja, hogy egyeztessenek az átvételről. Következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor sincs a címnél, a futár újra felhívja Önt.
Ha a második csomagátadás is meghiúsul, a rendelése sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a raktárunkba.
CS-Sprint telefonos ügyfélszolgálata: 06-20-293-99-99
GLS futárszolgálat:
A kézbesítést megelőzve, a futárcég értesítést küld a szállításról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre.
Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár visszafordítja a küldeményt.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés
GLS telefonos Ügyfélszolgálata:
Telefon: +36-29-886-700
Mobil: +36-20-890-06-60
A kézbesítést megelőzve, a futárcég értesítést küld a szállításról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre.
Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár visszafordítja a küldeményt.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés
GLS telefonos Ügyfélszolgálata:
Telefon: +36-29-886-700
Mobil: +36-20-890-06-60
6. A kosárba tesz gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki." Ez mit jelent?
Ez abban az esetben van kiírva, ha a terméknek nem ingyenes a kiszállítása. Ekkor a weboldal a termék súlya, mérete alapján számolja ki a szállítási költséget. Ezt a számolt összeget a weboldal a kosár menüpontban írja ki, miután kiválasztotta az átvétel módját.
7. Milyen módon adhatom le a rendelésem?
A rendelését elsősorban a webáruházunkon keresztül tudja leadni.
Ha pedig e-mailen keresztül adja le a rendelését, akkor ugyanazokra az információkra van szükségünk, amit a webáruház rendszerén keresztül kell megadnia.
Ha pedig e-mailen keresztül adja le a rendelését, akkor ugyanazokra az információkra van szükségünk, amit a webáruház rendszerén keresztül kell megadnia.
8. Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?
Az utaláshoz szükséges adatokat, későbbiekben küldjük e-mailen, a számla kiállítása és a termék csomagolás alkalmával. Kérjük figyeljen, hogy utalásnál az emailben szereplő összeget utalja át. Az átutalásnál a megjegyzés rovatba kérjük, írja bele a jelzett sorszámot.
9. Az árak tartalmazzák az Áfát?
Igen, minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó végfogyasztói árak vannak feltüntetve a weboldalon.
10. Mi a rendelés visszaigazolás menete?
„Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti, és egyben küldheti el a rendelését, amelyről egy automatikus levelet küldünk. Az esetleges adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Kérjük, nézze át, ellenőrizze a megadott számlázási-, szállítási címét, a megrendelt termékeket, mennyiségeket.
A kiküldött automata levelet követően visszaigazolunk Önnek, mely egy manuális folyamat. A megrendelés leadása és a visszaigazolás között akár 1-3 nap is eltelhet, mert egyes esetekben a gyártó válaszára kell várnunk.
A visszaigazolásunk tartalmazza a tervezett szállítási időt, melyet két gomb segítségével el kell fogadnia vagy elutasítania. Ez egy fontos lépés, mert amíg nem fogadja el a visszaigazolt dátumot, addig a rendelése nem halad tovább!
11. Bankkártyával tudok fizetni?
A webáruházunkban online OTP Simplepay és GooglePay fizetési módokkal tud fizetni.
Személyesen üzletünkben OTP terminálon keresztül tud bankkártyával fizetni.
Személyesen üzletünkben OTP terminálon keresztül tud bankkártyával fizetni.