Gyakran ismételt kérdések - GYIK


1. A házhoz szállítás mely területekre vonatkozik?

A termékeket Magyarország egész területén kiszállítjuk.

2. Személyes átvételre van lehetőség?

Igen, a webáruházunkban megrendelt termékeket személyesen is átveheti. A személyes átvételre a "Kapcsolat" menüpontban található helyen és időpontban van lehetőség. A termék személyes átvétele esetén készpénzes fizetésre van lehetőség.

3. A fizetés milyen módon történik?

Ha a csomag utánvételes, akkor csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A vásárlásnál előre utalási fizetési módot is választhat.

4. Mi a csomag kiszállítás menete?

A csomagot a futár munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki a rendelésedben megadott címre.

MPL futárszolgálat (Magyar Posta Logisztika):
A kézbesítést megelőzően, a futárcég SMS értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár postai értesítést hagy, és a megadott címhez legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol akár a következő munkanapon már át tudja venni. A postára minden esetben vigye magával a kapott értesítő szelvényt, illetve személyi azonosító okmányát.
A küldeményt átveheti az értesítés keltét követő munkanaptól számított 5 munkanapon belül.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés
A nyomon követési kódot az MPL által küldött SMS-ben találja meg.
MPL futárszolgálat telefonos Ügyfélszolgálata: 06-40-464-646

CS-Sprint futárszolgálat:
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mailben értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nem tartózkodik a helyszínen, akkor a futár felhívja, hogy egyeztessenek az átvételről. Következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor sincs a címnél, a futár újra felhívja Önt.
Ha a második csomagátadás is meghiúsul, a rendelése sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a raktárunkba.
CS-Sprint telefonos ügyfélszolgálata: 06-20-293-99-99
Figyelem!
A csomag átvételekor kérem, vizsgálja meg, hogy a termék csomagolása, doboza sértetlen-e!
Minden esetben vizsgálja meg a dobozban található termék sértetlenségét (akkor is, ha a dobozon nem lát sérülést).

 

Ha bármilyen károsodást észlelne, akkor ezt a szállítónak jeleznie kell, amiről ő jegyzőkönyvet vesz fel. Törés vagy sérülés esetén kérem, hívjon bennünket.

5. Vásárlásnál ha kosár ikonra kattintottam, akkor nem történt semmi, mi a teendő?

Ha a "KOSÁRBA TESZ" ikonra kattint, akkor a rendszer automatikusan a "KOSÁR"-ba helyezi a kiválasztott terméket. A kosár tartalmát a weboldal jobb felső sarkában találja. A "KOSÁR" menüpontra kattintva tudja a rendelést véglegesíteni, a megfelelő adatok megadásával a rendelését lezárni.

6. A kosárba tesz gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki." Ez mit jelent?

Ez abban az esetben van kiírva, ha a terméknek nem ingyenes a kiszállítása. Ekkor a weboldal a termék súlya alapján számolja ki a szállítási költséget. Több termék vásárlása esetén (ha ezek összecsomagolhatók), akkor az oldal egy szállítási költséget kalkulál a termékek összsúlya alapján. Ezt a számolt összeget a weboldal a "KOSÁR" menüpontban írja ki.

7. Milyen módon adhatom le a rendelésem (weboldalon keresztük, e-mailen)

A rendelését elsősorban a webáruházunkon keresztül tudja leadni. Ha pedig e-mailen keresztül adja le a rendelését, akkor ugyanazokra az információkra van szükségünk, amit a webáruház rendszerén keresztül kell megadnia, így szerencsésebb a webes felület használata.

8. Milyen módon fizethetem ki a termékemet (bankkártya, készpénz, utalás)?

Személyes átvétel esetén előre utalással vagy készpénzes formában tudja kifizetni a rendelését.
Ha házhozszállítást választott, akkor előre utalással, utánvételes csomagként (készpénzes formában), vagy egyes esetekben - korlátozott számban - az MPL futároknál tud kártyával is fizetni.

9. Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?

Az utaláshoz szükséges számla PDF másolatát, későbbiekben küldjük e-mailen, a számla kiállítása és a termék csomagolás alkalmával. Kérjük figyeljen, hogy utalásnál a számla bruttó végösszegét utalja át. Az átutalásnál a megjegyzés rovatba kérjük írja bele a PDF számla sorszámát. Figyelem, egyes esetekben az e-mail szolgáltatók a levelünket spam-nek tekintik, így kérem nézze meg spam mappáját is vagy állítsa be, hogy email címünk nem spam.

10. Az árak tartalmazzák az Áfát?

Igen, minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó végfogyasztói árak vannak feltüntetve a weboldalon.